Idag är ingen vanlig dag

För idag fyller jag 20 år haha :) 
 
Nej men äntligen fredag och helg! Var helt körd idag när jag kom hem ifrån jobbet, jag börjar jobba kl 8.30 men varje morgon vaknar jag 8.25 haha så det blir ganska stressigt på morgonen men nu är det helg och kan sova ut så man kommer på rätt spår igen! :) Idag fick jag gå en timme tidigare bara för att jag fyller år hahah så när jag kom hem hade älskling gjort en jättefin tårta till mig 
 
 
 
Iaf vi har precis varit ner på rättpris och handlat fredagsmys, älsklingens lillasyster är här och ska sova över så ikväll blire film och mys kanske lite gibb också :). Också köpte jag en av dom nya lokana haha har bara druckigt hallon crush förut så var tvungen att testa en päron också! och den var superduper god : ) 


 
Imorgon Lördag kommer mamma och pappa hit och vi ska åka på restaurang och äta ''fira'' mig så när dom kommer lär det väl bli fika med tårta och kaffe :) sedan vid 5 så blir fin middag! 
'
Nu ska jag lägga mig och läsa Cirkeln bästa boken jag någonsin läst, nu vill jag bara börja på 2an och 3dje boken! :) haha Hejdå mina fina <3 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: